//tiera ! sayatiera: MACAM MANE NAK TUKAR LINK??

Wednesday 21 November 2012

MACAM MANE NAK TUKAR LINK??

Woottt woott~~~heyy korang!! kabare?waras or not??haahhaa...kalau waras bguihh lerr.. :) rinie saja jer nak share dengan korang mcam mne nk tukar link blog niehh..sebab ritu ade seorang akak tnye dengan aku care nak tukar link nblog cmne....aku pon bukan nyer terrer sangat bab nie,tpi ade kwan tlong tunjukkan so aku share la blek. sharing is caring kan,,ahhaha (poyo jer :p) ,,, ok laa meh sini aku tunjukkan.. ^_^

Langkah 1,, pergi kat sini.. cari SETTING n KLIK



Langkah 2,,akan keluar camni...


Langkah 3 tak pyah gambar ehh.. :) ..lepas dah keluar gambar kt langkah 2 tu terus klik 'EDIT' ,pastu tukar la nama link yang baru,,cari yang best2 taw n pastikan tak sama dengan orang lain.,susah nnti kang..dah tukar tu jangan lupe klik 'SAVE'. nanti kang tak jadi pulokk...pastu tgk dye tertukar ke tak...huhu...maaf gambar kecik,kalau tak nampak sangat klik kt gambar tu ea,nnti terus jdi besar...(klik taw jgn tak klik, nnti tak besar gmbar tu) :D

kalau tak jadi bgtaw ehh,saya nie budak bru belajar,kalau salah tolong ajarkan yer,,hukhuk..

selamat mencuba,,babaii (*_^)


thankyou ! jangan lupa comment !

0 advise me:

 
Copyright © . All Right Reserved by cikkmimin